29.3.2017

Tiimi tutuksi

Hyvää alkanutta viikkoa!

Moni teistä tietääkin jo varmaan mitkä ovat meidän vahvuutemme ja millaisia projekteja olemme tehneet. Kuitenkin teitä varmaan myös kiinnostaa, ketkä ovatkaan tekijöitä projektien takana tai kenellä on juuri oikeanlaista osaamista tulevaa projektia varten. Tässä postauksessa siis pääsette tutustumaan Osuuskunta Visioonan jäseniin, tiimi tutuksi- periaatteella!

Samat tiedot tiimin jäsenistä löydät myös nettisivuilta!

Tiina Laapotti - Team leader ja hallituksen jäsen | Salo
"Olen kiinnostunut johtamisesta ja organisoinnista. Verkkosivumme ovat käsialaani ja pidänkin visuaalisten asioiden parissa työskentelystä. Vahvuuksiani ovat järjestelmällisyys, paineensietokyky ja asiakaslähtöisyys".

Suvi Salminen - Vara-teamleader | Salo
"Olen kiinnostunut henkilöstöjohtamisesta, markkinoinnista ja taloudesta. Pidän erilaisten tekstien kirjoittamisesta. Vahvuuksiini kuuluvat tunnollisuus, aktiivisuus ja luotettavuus".

Robert Lagerström - Hallituksen puheenjohtaja | Salo
"Olen kiinnostunut henkilöstöjohtamisesta, markkinoinnista ja taloudesta. Pidän erilaisten tekstien kirjoittamisesta. Vahvuuksiini kuuluvat tunnollisuus, aktiivisuus ja luotettavuus".

Valtteri Merilä - Hallituksen jäsen | Salo
"Olen energinen ulospäinsuuntautunut liiketalouden opiskelija. Pidän haasteista ja lähden rohkeasti kohti uusia tuulia. Kuulun osuuskuntamme hallitukseen, sekä toimin promotiimissä. Vahvuuksiani ovat markkinointi ja sopimusten laadinta".

Karoliina Vaanela - Hallituksen jäsen | Salo
"Olen luonteeltani iloinen, sosiaalinen ja ahkera. Omaan positiivisen asenteen enkä pelkää tarttua haasteisiin. Kiinnostuksen kohteitani ovat erityisesti myynti ja markkinointi".

Jere Paukkeri - Hallituksen jäsen | Salo
"Uusia haasteita pelkäämätön, sosiaalinen ja aikaansaava. Kiinnostusta mm. markkinointiin, myyntiin ja urheiluun. Halukas oppimaan ja tekemään uusia asioita". 

Heidi Suonvieri - Markkinointivastaava | Masku
"Luonteeltani olen sosiaalinen, luotettava ja vastuuntuntoinen. Olen kiinnostunut markkinoinnista, erityisesti visuaalisesta markkinoinnista." 

Iina Bergqvist - Henkilöstövastaava | Turku
"Olen osuuskuntamme positiivinen ilopilleri Turusta ja hoidan tiimiyttämistä, sekä edesautan ryhmähengen luomista tykytoiminnan kautta. Tapahtumansuunnittelu ja markkinointi ovat vahvuuksiani".

Alari Ala-Jokimäki - Kirjanpito | Salo
"Rauhallinen pohdiskelija, joka on kiinnostunut taloushallinnosta ja tietotekniikasta. Olen osana osuuskuntamme tilitiimiä. Luonteeltani olen täsmällinen ja ahkera tekijä".

Elira Hajrullahi - Kirjanpito  | Turku
"Kiinnostuksen kohteeni on taloushallinto ja siksi olen yksi osuuskuntamme tilitiimin jäsenistä. En ehkä ole kaikkein äänekkäin, mutta olen silti empaattinen, rento ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka odottaa innolla tulevaisuutta". 

Saara Poikela - Kirjanpito | Salo
"Olen kiinnostunut taloushallinnosta ja kestävästä kehityksestä. Lisäksi kansainvälisyys ja vieraat kielet ovat lähellä sydäntäni."

Miko Heino - Tiimiyrittäjä | Salo
"Olen parikymppinen Salolainen nuori aikuinen, joka pitää erityisesti tietokoneiden parissa työskentelystä. Hoidan osuuskunnan tarpeet videoeditointiin ja kuvaamiseen ammattitaitoisesti".

Joona Hyvärinen - Myyntivastaava | Turku
"Vahvuuksiini kuuluvat etenkin markkinointi ja tapahtumanjärjestäminen. Sen lisäksi minulta löytyy kokemusta myynnistä ja asiakaspalvelusta".

Toni Karonen - Tiimiyrittäjä | Turku
"Myynnistä ja markkinoinnista kiinnostunut sanavalmis turkulainen".

Ida Laakkonen - Tiimiyrittäjä | Masku
"Minua kiinnostaa erityisesti markkinointi ja myynti. Luonteeltani olen sosiaalinen, avoin, pirteä ja iloinen".

Visa Lyytinen - Viestintävastaava | Turku
"Olen osuuskuntamme elävä tietopankki, jolta voi kysyä neuvoa asiassa kuin asiassa. Kiinnostuksen kohteitani ovat erityisesti markkinointi, promootiot ja tapahtumien järjestäminen".

Marko Mäkinen - Tiimiyrittäjä | Salo
"Olen markkinoinnin yo-merkonomi ja tradenomiopiskelija. Opintojeni ohessa toimin Pelastusarmeijassa vapaaehtoisena. Harrastuksiani ovat bridge ja kitaransoitto".

Kalle Kangaslahti - Tiimiyrittäjä | Turku
"Olen 23-vuotias liiketalouden opiskelija Turusta, joka ei pelkää tarttua uusiin haasteisiin. Olen todella idearikas ihminen ja vahvuuksiini kuuluvat vahva myynti- ja markkinointiosaaminen. Minulla on iso halu menestyä ja tavoitteet asetan aina korkealle". 



Osuuskunta Visioonassa on siis monenlaista osaamista eri osa-alueilta.
Ota rohkeasti yhteyttä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti